metro exodus review pc featured svet igara

Metro Exodus Review

Metro Exodus je akcijom i napetoscu nabijeni paket zabave.Artyom je glavni karakter koga ponovo pratimo kroz Ruska bespuca a u svemu mu pomazu njegova supruga i grupa poznatija kao Spartans.

gameplay

Metro Exodus je brutalna igra. Ako niste igrali prethodne verzije necete vam mnogo trebati da se uhodate.Igra pocinje u podzemnom metrou, ali vas ubrzo tera na povrsinu gde vrebaju razne,nepoznate opasnosti.Artyom cesto izlazi na povrsinu u potrazi za prezivelima,kako saznajemo iz prologa, sto nailazi na veliko negodovanje grupe The Order,kojoj i on pripada.Ubrzo krece migracija citave grupe, od kojih neki nikad nisu bili napolju,a sve  u potrazi za boljim smestajem i zelenijim pasnjacima.U tih nekoliko pocetnih sati igre, pohvatacete konce igranja i mehaniku.Artyomove sumnje da postoji zivot van metroa ce se obistiniti i praticete odvijanje price gde ce se polako pojavljivati dokazi i za konspiraciju koja se odigrava.

Kako se grupa prezivelih ukrca na voz, tako pocinje putovanje i preplitanje internih konflikata ali i povezanosti unutar grupe The Order.

Okrenutost ka detaljima je primetna u naslovu i provejava kroz svaki pokret koji pravite.Borbe su realisticne, iznenadne, malo metaka je potrebno da bi se neko eliminisao, ali isto tako, oruzje mora da se citi posle upotrebe,sklono je zaglavljivanju i slicno.Maska koju Artyom ima na glavi takodje mora povremeno da se izbrise potezom ruke.

Glavni karakter je cutljiv, i dok dosta likova oko Artyoma izgovara citave eseje, on se kao nemi protagonista prilagodjava situacijama u kojima sudeluje.Nije kao u vecini big budget shootera, gde glavni lik oblikuje misije,likove i situacije oko sebe, ne,ovde je Artyom pod uticajem konflikata i sveta koji ga okruzuje.

Kada dodje do borbe, razlicitim pristupima mozete resiti sukob, stealth, onesvescivanje ili rafalno uleteti u gomilu pa sta bude.Oruzja su raznolika i potrebno je da “kliknu” sa korisnikom da biste iskoristili njihov maksimum.Kada se jednom naviknete videcete razliku  u osecaju dok ih koristite.Takodje, mnoga od njih su podlozna kastomizaciji, mozete dodavati razlicite elemente koje pronadjete, kao scope, veci sarzeri i slicno.Municije je retka i mora se obratiti paznja da se ne rasipa ista.

Nivoi su pazljivo satkani ,tako da se zadrzi osecaj slobode izbora, iako je scenario linearno sastavljen, tako da se krecete po dobro utvrdjenoj stazi kroz igru.Razlicite vrste neprijatelja, human i non-human, ce stvarati veliku tenziju dok se budete kretali po Ruskim predelima.AI u nekim situacijama kao da namerno daje sansu igracu za trening pucanja, ali u nekim situacijama blista, tako da ce borbe biti izrazito teske.

Health sistem je uradjen slicno kao u nekim drugim igrama, tako da cim vidite da je health malo ispod maksimuma, a imate medkit,odmah ga iskoristite.Ne zaboravite da dok se lecite, moguce je raniti vas, tako da potrazite zaklon pre upotrebe medkita.Workbenches su odlicni spotovi za pravljenje oruzja,armora ali i medkitova, tako da se opremite dobro.